دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا باید Assassins creed odyssey را تجربه کنیم ؟

چرا باید Assassins creed odyssey را تجربه کنیم ؟

چرا باید Assassins creed odyssey را تجربه کنیم ؟


اساسینز کرید اودیسه آخرین نسخه منتشر شده از سری بازی های اساسینز کرید می باشد که توسط شرکت یوبیسافت ساخته شده است . این بازی دارای سبک جهان باز ، مبارزه ای - شمشیری و ماجراجویی دارد .

اودیسه برای پلتفرم های ps4 ، Xbox1 و pc منتشر شده است .

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


داستان بازی بسیار خوب ، جذاب و درگیر کننده تعریف شده است که شما به هیچ وجه از این بازی خسته نخواهید شد .


در ابتدای بازی می توانید شخصیت اصلی بازی را خودتان انتخاب کنید . دو گزینه وجود دارد که یکی مرد و دیگری زن می باشد.


گرافیک بازی بسیار خیره کننده می باشد و مدت ها به تماشای طبیعت ، مناظر و آثار باستانی می نشینید . دریا ها و اشخاص نیز به خوبی طراحی شده اند .


اسلحه های فراوانی وجود دارد که روش مبارزه کردن با هر کدام از آن ها فرق می کند و کاراکتر ، حرکاتی را که با یک سلاح انجام می دهد با دیگری انجام نمی دهد و به طور دیگری از آن استفاده می کند .


بخش جدیدی که به این بازی اضافه شده است ، سیستم انتخاب دیالوگ به انتخاب شماست . شما می توانید هنگام مکالمه در بازی از چند گزینه برای صحبت کردن استفاده کنید که این بر روند و داستان بازی تاثیر زیادی می گذارد . بازی با توجه به انتخاب دیالوگ ها ، دارای چندین پایان مختلف می باشد .


نقشه بازی بسیار بزرگ می باشد که شاید هیچگاه نتوانید آن را کامل کشف کنید . در جایجای نقشه مراحل اصلی و فرعی زیادی وجود دارد که هر کدام به نوعی شما را به خود سرگرم می کنند .

محیط بازی پر از جنگل و دریاست که هر کدام ماجراجویی های خود را دارد . در جنگل می توانید حیوانات را شکار کنید و در دریا ، با کشتی های دیگر مبارزه کنید .

علاوه بر این ، مکان های بسیار زیبا و شگفت انگیز و راز آلودی در نقشه وجود دارد که شما را به سمت خود می کشند و به کشف خود دعوت می کنند .


سیستم مبارزه بازی بسیار جالب و واقعی است و شما را به چالش های بزرگی می کشاند . دشمنان ، دیگر با یک ضربه نمی میرند و خیلی سر سخت تر شده اند .


ناگفته نماند شما می توانید یک اسب را برای خود انتخاب کنید تا همیشه با شما همراه باشد . از این اسب در مبارزات نیز می توانید استفاده کنید .


گاهی به نبرد های گروهی جذابی بر می خورید که ترشح آدرنالین را در بدن خود احساس می کنید . با انجام این نبرد ها آیتم های خوبی را دریافت می کنید .


همچنین شخصیت پردازی و وجود عناصر RPG در بازی بسیار خوب پرداخته شده است .


در این بازی شما یک کشتی نیز دارید که می توانید آن را ارتقا دهید . ارتقا شامل افزایش تعداد توپ و خدمه ، قوی کردن بدنه کشتی و ... می باشد .

کشتی شما دارای خدمه می باشد . شما می توانید با جنگیدن و به خدمت گرفتن نیروهای دشمن خدمه های خود را قوی تر کنید و در واقع افرادی را که مبارزه بلدند را استخدام کنید .

این افراد در مبارزه های دریایی به کمک شما می آیند و هر چه قدر افرادتان قوی تر باشند ، شانس شما برای پیروزی بیشتر است .


جالب ترین بخش بازی ، موسیقی آن می باشد . موسیقی های متن بازی آنقدر درگیر کننده هستند که شما احساس می کنید خود کاراکتر بازی هستید و با حس بیشتری بازی می کنید . در سفر های دریایی خدمه های شما برایتان ترانه می خوانند تا حوصله تان سر نرود .


در کل بازی خوبی می باشد و تجربه آن خالی از لطف نیست .


تگ ها :   Assassins creed
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده