دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» Bad North

Bad North

Bad North


Bad North نام بازی استراتژیکی ای می باشد که برای سیستم عامل های ios و Android و همچنین کامپیوتر های شخصی منتشر شده است .


این بازی حجمی حدود 200 مگابایت دارد که از کیفیت و گرافیک خوبی برخوردار است .


این بازی از دیگر بازی های تحسین برانگیز و بسیار جذاب استودیوی سوئدی Raw Fury می باشد که این بار در سبکی جدید و منحصر به فرد منتشر شده است که با دیگر بازی های قبلی تفاوت های چشم گیری دارد. این بازی زیبا با قیمت 4.99 دلار در اپ استور و گوگل پلی به فروش می رسد .


ابتدا برای پلتفرم PC ( کامپیوتر های شخصی ) منتشر شده بود و محبوبیت بالای آن باعث شد تا Raw Fury نسخه پورت شده و بازسازی شده از آن را هم برای موبایل های هوشمند بسازد. در این بازی زیبا که بسیار حرفه ای و متفاوت طراحی شده است ، شما با یک اثر هنری شگفت انگیز رو به رو هستید. ایده و ماجرای بازی نیز به شدت هیجان انگیز و قابل تحسین است. ماجرای بازی به قرن ها پیش در جزایر اسکاندیناوی، یعنی زمان قدرت وایکینگ ها مربوط است. شما در نقش فرمانده ی یک پادشاهی صلح طلب ساده هستید که چند جزیره کوچک را فرماندهی می کند. این جزایر توسط وایکینگ های وحشی مورد حمله قرار گرفته و به مرض نابودی کشیده می شوند. پادشاه این سرزمین ها به دست وایکینگ ها کشته می شود و حالا شما در نقش فرزند و جانشین این پادشاه، باید قدرت را به دست گرفته و برای مقابله با دشمنان آماده شوید.


در این بازی شما فقط باید برای بقا بجنگید! جزایر شما توسط گروه های عظیم وایکنیگ ها مورد تهاجم قرار گرفته و بسیاری از نیروهای شما نابود شده اند. تنها هدف شما باید مقاومت و تلاش برای زنده ماندن باشد. با این تفاسیر می توان فهمید که سبک بازی به چه صورت است. شما قلعه ها و دژهای خود در جزایر مختلف را مدیریت می کنید و باید در مقابل حملات وایکینگ ها که از اطراف به شما هجوم می آورند مقاومت کنید. برای این کار باید سربازان فداکار خود را آماده کرده و به صورت یک بازی تاکتیکال و استراتژیکی آن ها را برای نبرد با وایکینگ ها بفرستید. توجه به ویژگی های استراتژیکی بازی نقش بسیار مهمی در کسب پیروزی های شما دارد. هر مرحله از بازی Bad North در یکی از جزایر متعلق به پادشاهی شما صورت می گیرد. در هر مرحله باید به یک جزیره بروید و یک پایگاه نظامی برای دفاع از آن جزیره بسازید و با کمک نیروهای خود جلوی حملات دشمنان را بگیرید. گیم پلی بازی از نمای سوم شخص و درست مثل بازی های سبک برج دفاعی است اما ماهیت و سبک کلی آن کاملاً منحصر به فرد می باشد. گرافیک مینیمالیستی و در عین حال بسیار جذاب، روان و پرجزئیات باعث می شود تا حسابی از این بازی شگفت انگیز لذت ببرید.


این بازی موفق شد امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی کسب کند .

تگ ها :   بازی
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده