ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مراسم Galaxy unpacked 2020

مراسم Galaxy unpacked 2020

مراسم Galaxy unpacked 2020


امشب مورخه 22 بهمن ماه 1398 ، سامسونگ مراسمی را برگزار کرد که در آن محصولات جدیدش را رونمایی کرد.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

در این مراسم از گوشی galaxy s20 رونمایی شد . این گوشی در 3 نوع به تولید می رسد . گلکسی اس 20 معمولی ، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا . مشخص ترین اختلاف این 3 موبایل ، اندازه صفحه نمایش آن ها می باشد .


قیمت اس 20 معمولی حدود 1000 هزار دلار می باشد . گلکسی اس 20 پلاس ، 1200 دلار و گلکسی اس 20 اولترا 1400 دلار قیمت خواهند داشت .


در این مراسم گوشی Galaxy Z flip نیز معرفی شد . این گوشی دارای صفحه نمایشی بزرگ می باشد که از وسط قابلیت خم شدن دارد . گفته می شود در این قسمت از 5 لایه مخصوص استفاده شده تا این قابلیت را به موبایل دهد . در کنار دوربین پشتی یک صفحه نمایش کوچک وجود دارد که می توانید از این دوربین برای عکس های سلفی استفاده کنید و تصویر خود را در صفحه نمایش پشتی هنگام عکس برداری ببینید تا بهترین زاویه را پیدا کنید . همچنین در صفحه نمایش جانبی ، ساعت و درصد باتری نیز نمایش داده می شود . قیمت این موبایل 1380 دلار خواهد بود .


یکی دیگر از محصولاتی که معرفی شد ، Galaxy Buds 2 می باشد .

این دستگاه هندزفری بی سیمی می باشد که پیش تر نسخه یک آن به بازار آمده بود . حال سامسونگ با بالا بردن کیفیت صدا و همچنین طراحی ظاهری این محصول ، آن را زیبا تر کرده است . همچنین جای گیری این هندزفری بی سیم در گوش بهتر و راحت تر شده .






تگ ها :   سامسونگ
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده