ثروتسازی با هیپنوتیزم


» آموزش زبان به خرد سالان

آموزش زبان به خرد سالان

آموزش زبان به کودکان و خرد سالان


در جامعه امروزی تسلط به زبان انگلیسی یکی از واجبات زندگی روزمره می باشد و همه مردم دنیا نیاز دارند حداقل مقداری زبان بلد باشند .


به همین دلیل خانواده ها به دنبال راهی برای اموزش انگلیسی به کودکان خود هستند تا در آینده به مشکل بر نخورند .


محققان و پزشکان کودکان ، راهی را برای اینکار پیدا کردند و آن هم این است که انیمیشن ، کارتون و برنامه های کودکانه انگلیسی را از یک سالگی به بعد برای کودکان خود روزی سه ساعت به نمایش بگذارند . حتی اگر توجه نکنند نیز این کار را انجام دهید چون فقط کافی است صدای این برنامه ها را بشنوند .


نکته مهم این است که اصلا به روی خود نیاورید که این برنامه ها انگلیسی هستند و هیچگاه از بچه در مورد اینکه چیزی یاد گرفته اند از آن ها نپرسید . زیرا توجه آن ها به اینکه زبان مادریشان نیست جلب می شود و دیگر هنگام پخش این برنامه ها بهانه می گیرند و نمی توانند تماشا کنند .


کارکرد این روش به صورت است که شنیدن کلمات انگلیسی عادت روزانه این کودکان خواهد شد و با دیدن تصاویرشان معانی کلمات را فرا می گیرند و در آینده حتی اگر نتوانند انگلیسی صحبت کنند به آن علاقه پیدا می کنند و بعدا نیز راحت تر می توانند انگلیسی را یاد بگیرند .


سعی کنید صدای اصلی برنامه ها انگلیسی باشد و دوبله شده به انگلیسی نباشند .


برنامه هایی که برای کودک انتخاب می کنید سعی کنید در حد سن او باشد و از انیمیشن های مفهومی استفاده نکنید و همچنین با توجه به علافه فرزندتان برنامه ها را انتخاب کنید .




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده