بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» FIFA 20

FIFA 20

FIFA 20


مجموعه سری بازی های فیفا را دیگر هر کسی می شناسد و حداقل یک بار بازی کرده است . فیفا بازی ای در سبک فوتبال می باشد که هر سال نسخه ای جدید از این بازی رونمایی می شود. این بازی برای کنسول های خانگی ( پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی ) ساخته می شود.


بازی مخفی دایرکت اینستاگرام! مطلب مرتبط بازی مخفی دایرکت اینستاگرام!

امسال نیز فیفا 20 منتشر شده است و قصد دارم این بازی را بررسی کنم .


این بازی در فصل پاییز منتشر شده که دارای تفاوت هایی نسبت به نسخه های پیشین می باشد .


کیفیت بازی بسیار افزایش پیدا کرده و گیم پلی نیز فوق العاده شده . سیستم پاسکاری ها و گل زدن ها و سیستم دفاع دروازه بان نیز به شکل خیلی خوبی طبیعی تر از همیشه شده است . که باعث می شود فکر کنید دارید یک فوتبال واقعی را تماشا می کنید .


بازی نسبت به نسخه قبل ، از همان اولین مسابقه‌ ای که در فیفا 20 تجربه کنید متوجه خواهید شد که گیم‌ پلی بازی تغییراتی داشته است. اولین و یکی از واضح‌ ترینِ این تغییرات به سیستم دفاع بازی برمی‌گردد؛ جایی که در فیفا 20 دفاع کردن به مراتب سخت‌تر شده و دلیل این سختی هم کم‌ رنگ شدن نقش دفاع خودکار یا همان AI Defence در بازی است. اگر با این ویژگی که یکی از موارد واقعا آزاردهنده در فیفا 19 بود آشنا نیستید ، باید بگویم که این سیستم باعث شده بود تا بازیکنانی که خود شخصیت گیمر کنترلی روی آن‌ها ندارد باز هم تا حد زیادی وظایف دفاعی‌ شان را انجام بدهند و با جاگیری‌ های مختلف کار را برای بازیکنان تیم مقابل سخت کنند. وجود چنین سیستمی برای اینکه بازیکنان در زمین جا گیری درستی داشته باشند عملا ضروری است ولی خب در فیفا 19 این مورد به‌شکلی پیاده شده بود که حتی در بخش آلتیمیت تیم برخی بازیکنان کلا قید کنترل کردن مدافعین تیم‌ شان به شکل دستی را می‌زدند یا نهایتا فقط یک بازیکن را کنترل می‌کردند و خیلی وقت‌ها هم با همین سیستم در امور دفاعی موفق بودند و بازیکنان کنترل‌ شدن توسط هوش مصنوعی به‌خوبی فضاها را برای حریف می‌ بستند یا حتی تکل‌ های خودکاری می‌ زدند که خیلی وقت‌ ها شوت‌ های شما به آن‌ها برخورد می‌کرد! خب خبر خوب اینکه در فیفا 20 دیگر خبری از این حد قدرت دفاع خودکار نیست و به‌ جای آن خودتان باید دست به کار شوید و با کنترل دستی مدافع، بستن فضا‌های موجود و حتی پیش‌ بینی حرکت بعدی بازیکن مهاجم مانع از گل زنی آن‌ها شوید؛ ویژگی که باعث شده تا دفاع کردن در فیفا 20 در مجموع سخت‌ تر شود و برای عادت کردن به آن باید کمی به بازی و خودتان زمان بدهید.


بخشی جدید به فیفا 20 اضافه شده است و آن هم بخشی به نام ولتا می باشد . شاید این بخش باعث شده باشد که این بازی چند برابر سال های پیش فروش داشته باشد .


ولتا همان فوتبال خیابانی می باشد که در فیفا 20 قرار گرفته . این بخش نسبت به فوتبال معمولی کلا متفاوت می باشد . پاسکاری و دریپل زدن ها و شوت زدن ها کلا فرق دارد و تجربه واقعی فوتبال خیابانی حرفه ای را به شما القا می نماید .


مسابقات ولتا، خود به حالت‌ های جزئی‌ تری مثل سه در برابر سه، با یا بدون دروازه‌ بان و حتی فوتسال تقسیم می‌شوند که خب بازی کردن هر کدام از آن‌ها حس متفاوتی نسبت به دیگری دارد. برای مثال در حالت فوتسال، مسابقات داخل سالن‌ های ورزشی رسمی بازی می‌شوند که هر تیم یک دروازه‌ بان و چهار بازیکن دارد و در نقطه مقابل در حالت سه در برابر سه بدون دروازه‌ بان هم هر تیم سه بازیکن دارد و مسابقات در زمین‌های کوچک فوتبال خیابانی بازی می‌شوند و اگر دیوار را فعال کنید، حتی چیزی به اسم اوت شدن توپ هم وجود ندارد و می‌توانید از دیوار هم برای پاسکاری استفاده کنید. جدا از این چنین تفاوت‌ هایی بین حالت‌ های مختلف ولتا که تجربه منحصر‌ به‌ فردی در هر یک از آن‌ها خلق می‌کند، مسابقات این بخش در مجموع سرعت بالاتری نسبت به فوتبال معمولی دارند و پاسکاری‌های سریع ، حرکات نمایشی که بخشی از ماهیت و ذات فوتبال خیابانی هستند و شوت‌هایی که به‌دلیل کوچک بودن دروازه‌ ها در این بخش دقت زیادی را می‌طلبند ، همه و همه دست به دست هم داده‌ اند تا اوقات مفرحی را در بخش ولتا داشته باشید. مخصوصا اگر همراه‌ با یک دوست به شکل آفلاین مسابقات این بخش را تجربه کنید و باهم تیم‌ تان را کنترل کنید ؛ امکانی که حتی در بخش داستانی هم وجود دارد و مثلا هر بازیکن می‌تواند یکی از بازیکنان تیم را کنترل کند یا اینکه به‌صورت مشترک کل تیم را باهم کنترل و بین بازیکنان سوییچ کنید.


کسانی هم که کلا علاقه به فوتبال ندارند کافیست یک بار این بازی را تجربه کنند تا از طرفداران فیفا 20 شوید .

تگ ها :   فیفا 20 FIFA 20

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده