بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» حسین صفا

حسین صفا

حسین صفا


حسین صفا شاعر برجسته ایرانی ، متولد 1359 می باشد . او شاعری اجتماعی می باشد که در رابطه با مشکلات کمتر دیده شده کشور از جمله کودکان کار شعر سروده است .


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

وی شعر سرودن را از نوجوانی شروع کرد .


اولین کتاب شعرش با عنوان «کنار پلّهٔ تاریک و چند غزل برای زنم» شامل بیست و چهار غزل و یک مثنوی از سروده‌ های سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۷ شاعر ، در سال ۱۳۸۸ و توسط نشر دارینوش چاپ گردید .


«وصیت و صبحانه» دومین مجموعه غزل «حسین صفا» و «من کم‌ تحملّم » نخستین مجموعه ترانه و شعر محاوره‌ای او در سال ۱۳۹۲ و توسط انتشارات «شانی» به چاپ رسید .


چاپ سوم این دو مجموعه در سال ۱۳۹۳ به انتشارات «نیماژ» سپرده شد. «صدای راه‌ پلّه می‌آید» عنوان نخستین مجموعه شعر سپید «حسین صفا» ست که در سال ۱۳۹۳ توسط نشر «نیماژ» چاپ شده‌ است .


حسین صفا و محسن چاوشی از دوستان قدیمی هستند و جالب است بدانید در دوران سربازی با هم آشنا شدند که علاقه ی بسیاری به همکاری با هم دارند و یکی از همکاری های برجسته این دو آهنگ مداد قرمز می باشد که شاعر این قطعه صفا می باشد و خواننده چاوشی .

در این آهنگ به موضوع کودکان کار می پردازد که برای به دست آوردن رزق و روزی نمی توانند به مدرسه بروند و درس بخوانند و روز به روز زندگی برای این کودکان سخت تر می شود .


این شاعر بیشتر با انتشارات نیماژ کار می کند و کار های خود را با این انتشارات منتشر می کند .


حسین صفا شاعر بی حاشیه ای می باشد و خیلی کم حرف می باشد و بیشتر اوقات در افکار خود غرق است .


توصیه می کنم اشعار او را مطالعه می کنید و لذت ببرید .

تگ ها :   شاعر حسین صفا

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده